duminică, 5 septembrie 2010

Brown Studded Bag - Rezervata Gabi.


Dupa cum probabil si voi urmariti editorialele pentru noul sezon, ati observat ca se face exces de culoarea maro. Nu numai ca este una basic, face pereche cu crem, kaki, negru, alb, berry red, golden, verde, mustar.

Geanta prezentata este foarte incapatoare si are ca dimensiuni urmatoarele:
Inaltimea: 28,5 cm
Adancime: 42 cm
Lungime maner: 36 cm

Este noua, nu am purtat-o niciodata.

Price: 40 Ron (Am achizitionat-o cu 79 Ron)







3 comentarii:

  1. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te asteptam sa intri si tu in concursul nostru unde poti castiga premii in bani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! tocmai mi-am deschis magazinul meu virtual si daca vrei sa ma adaugi in lista ta si invers : http://unique-armoire.blogspot.com, multumesc anticipat ! Succes in continuare !

    RăspundețiȘtergere