sâmbătă, 12 iunie 2010

Heart -Shaped Cut Back Navy Body - Rezervat Bambinna


The 80's Body Suit is back !

Incearca combinatia body/fusta creion, body/jeans si ii vei observa instant avantajele. Pe langa cel practic, si anume scapi de suparatoarele maieute care mereu se ridica si te lasa cu spatele gol, vei arata si foarte fashionable.

Bodyurile au avut un mare come back, si nu asa de la sine, ci incepand cu marii designeri care le-au readus pe podium, ba chiar si pe surioarele lor 'jumpsuit-urile' (salopetele scurte/lungi). Piesele 'cu totul' pun cel mai bine in valoare o silueta inalta si supla.

Ce spui ce acest body ?

Este din catifea (mmm...catifea), are chilotul tanga, iar portiunea din spate este decupata in forma unei inimioare (de genul celei din poza alaturata) si acoperita cu voal, share some skin!
Mereu mi-au placut rochitele/bluzele decupate, ofera acel aer deosebit de sexy.

Acest body mi-a adus multe aplauze la singura ocazie unde l-am purtat si pentru care a fost cumparat (din Viena), si anume premiera unui spectacol de balet (pe deasupra strampilor si tutu), deci dpdv ignienei este intact.

Size: 38 dar pentru 36 este numai bun.

Price: 43 Ron

Sale Price: 30 Ron

Condition: Like New


Un comentariu:

  1. Multumesc frumos Mia pentru recomandarea facuta la sandalele maro de la Zara! Sunt intr-adevar foarte comode dar eu le vand pentru ca ma strang putin :(
    Mult succes!
    Te-am adaugat si-n lista mea de bloguri :P

    RăspundețiȘtergere