duminică, 14 martie 2010

Back to The Medieval Age Dress




Remarcabila perioada medievala din istorie poate fi rememorata in prezent de catre iubitoare si nu numai :)

I give you the 'medieval-like Purple Dress' ! Rochita este tricotata si decorata cu satin all over, modelul de la gat, mansetele, in jurul mijlocului are doua gaici prin care trece o panglica de satin.(in poze, eu am ales sa o leg funda la spate) De asemenea printre clinii ei sunt portiuni 'ascunse' de satin mov. Rochita are un aspect fronsat.
Vine tocmai din Napoli (Italia), si mi-a placut foarte mult, insa ca 70% din sifonierul meu, a ramas 'pe din-afara'. Nu am purtat-o, it's brand new.

Marime: S dar poate fi lejeeer imbracata de M, si daca nu ma insel si L de asemenea tinand cont de panglica, elasticitatea ei ce-i confera dimensiuni adaptabile.

Pret: 83 Ron (nu va mai spun retail price-ul :) )


Pret Redus: 70 Ron


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu